Skudefestivalen

Skudeneshavn Båtforening er 25 år i 2012
Av Geir Simonsen 08.12.2011 kl. 17:33 - Endret 08.12.2011 kl. 21:49

Båtforeningen er 25 år i 2012, og starter feiringen med å dele ut gaver !

Skudeneshavn Båtforening fyller 25 år i 2012. Foreningen driver gjestehavnen i Skudenes, og er en av de tre foreningene som arrangjerer Skudefestivalen. Foreningen har gjennom årene gitt av overskuddet til gode formål lokalt, så som paviljongen på torget, musèet i Mælandsgården og mye annet.
Som innledning til jubileumsåret, besluttet foreningen å gi av overskuddet til barne og ungdomsarbeid, samt støtte opp om det lokale musikkorpset.
Mandag kveld innviterte foreningen til utdeling i foreningens lokaler, hvor SUIL v/ungdomsavdelingen(Skudenes Ungdom og Idrettslag), Drilltroppen Skudeneshavn, 1.Skudeneshavn sjøspeidertropp, YOU2 v/pinsemenigheten Salem og Skudeneshavn Musikkorps hver mottok en sjekk på kr.10 000,- hver. Pengene ble veldig godt motatt, og alle hadde klare planer om hvordan de skulle brukes.

Ingen har kommentert her ennå. Du kan bli den første til å kommentere her!
Legg til din kommentar
Du må være pålogget for å legge inn kommentarer!

Siste 5 på siden
Ingen info